نامه های نا گفته

خرید بک لینک
دنیا چه می دانست من فقط می خواهم زنده بمانم تا آمدن تو...دنیا چه می دانست که من در این دلتنگیِ ممتد بیرون می آیم که تو را ببینم رو به رویم ایستاده ایی...کسی چه می دانست این تنِ خسته که از خطِ عبور قطار ها گذشته است تنها می خواهد برود، به کجایش را اما نمی داند...،"دنیا مگر می دانست ..؟پاییز مگر می دانست ..؟خودت مگر می دانستی ..؟"،-از بحث دور نمانیم بـاران هــم مــی بارید...http://dl.musicbambo.org/musicbambo6/066/Amin%20Rostami%20-%20Baroon.mp3 نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: باز هم باران می بارد,باران بهاری هم میهن, نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 3:52

تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی منچه جنونی ، چه نیازی ، چه غمی ست ؟یا نگاه تو ، که پر عصمت و نازبر من افتد ، چه عذاب و ستمی ستدردم این نیست ولیدردم این است که من بی تو دگراز جهان دورم و بی خویشتنمپوپکم ! آهوکمتا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم مگرم سوی تو راهی باشد نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم,تا جنون فاصله ای نیست از,تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که,از اینجا که من هستم تا جنون فاصله ای نیست,تا جنون فاصله ای نیست, از اینجا که منم, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 11:26

صفحه بندی